kampungku coffee

kampungku coffee.
macam oldtown white coffee lak kan...
lpas saya siap facial tu, ijai cakap dia lapar...
mmg..saya pon lapar...
so, saya cakap jom kita try makan kat restoran seksi tu nak...
nape panggil restoran seksi???
sebab mase opening dia tahun lpas, semua staff dia tak kira la cashier ke, tukang amik order ke...
semua2 la...
semua kena pakai skirt pendek yang atas peha tu...
mak aihh...terkejut gak saya tgk dulu...
dahla orang melayu..ofkos islam kan...
dulu tak berkesempatan nak pegi...
hari ni baru berkesempatan...ni gambar di sekeliling cafe tu...
gambar staff2 dia takde plak...
macam tau2 je saya nak amik gambar...
mmg seksi...
best jugakla decoration dia...
ade wifi...
siap dia sediakan pc2 yang macam kat cybercafe tu..
saya tanyalah, dik, kalau nak surf internet tu bape?
"free je kak.."
dalam hati..kagum kagum...hebat kan...saya order ni...
hot barley lemon..
first time minum air ni,,
boleh tahan gak sedap nye..
ijai, air fresh oren...
makan plak, ijai makan chicken chop...
saya bedal bihun tomyam...
kan saya tgh diet nasik ni..hihihi...


harga agak mahal, tapi mmg padanla sebab standard cafe kan...
makanan dia pulak..
mmm...kureng sket..
bih baik makan kat kedai MYtomyam kat puchong tu...
port saya layan bola kat situla...
situ lagi sedap...
harga pon murah...

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...