@ bizzy body the slimming expert

seperti yang di janjikan,
kul 12.00 tghari saya dah sampai kat USJ taipan nun...
dengan ditemani ijai...
bestla layanan dia...
tempat dia pon best...
ni kat dalam bilik consultation tu...
selepas cakap2 pasal voucher tu...
pasal berat saya tinggi saya,...
masalah saya semua...
n then dia suggest kan saya satu program yang saya rase agak murah jugak la...
dari semua program2 lain...
less 1k...
but saya tak konfem lagi ngan dia saya nak amik atau tak...
untuk ari ni, saya hanya buat facial untuk refreshing...
dalam bilik ni gelap skit...
tu yang gambo tak clear sangat...
lame jugakla buat semua2 ni..
consultation 30 min...tapi saya rase lbih 30 min sebab saya cite banyak problm saya kat orang tu...
facial dalm 40 minit...
dari kul 12.00 lebih sampai kul nk dekat kul 3...
hehehe..lama toll la...
ijai tadi dia dah tertdo kat sofa depan tu,
pastu dia kuar jalan2 plak...
hehehe..cian dia... tula nak ikut sangat..

1 comment:

Unknown said...

wah bestnye dapat g facial treatment cam tu sesekali ek..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...