ingatkan terbakar

saspen je kan tgk gambar ni...
ingatkan terbakar ke hape ke...
tapi rupa2nya...
dorang shooting filem la beb...
ni dekat fly over yang paling tinggi kat putrajaya...
ala yang dekat ngan Measat n TM Cyberjaya tu...
menghala ke Highway Elite KLIA - Shah Alam
dan juga Maju Expressway (MEX) Putrajaya - KL
tgk tu, siap ade polis jaga
sebab tak kasik keta lalu sementara dorang buat aksi tu...
mase kul 12.30 tghari jumaat lepas otw nak g amik adik kat Gemencheh..
en.ady yang teruja tgk keta2 mcm ni...
kagum betul dia...
saya pon tumpang sekaki gak..
hahahha...
saya rase ni filem Evolusi KL Drift 2...
sebab mase nak balik otw nak g umah saya tu pon...
ade lagi pengambaran tu...
habis keta remuk2 n kesan tayar kat atas jalan tu...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...