buah naga

korang penah makan buah naga tak?
saya ni lah first time saya makan..
oh ye, sorila korang..
gambar mase dalam perjalanan ke kampung lupa plak nak snap...
lagipun takde ape yang menarik pun...
balik hari sabtu pagi..
kul 9.00 pagi bertolak...
saya citer entry dah sampai kat umah je lah ek..
ok pasal buah naga tadi...
saya first time makan tau...
sedaaaapppp...la
rase nak lagi..
rase dia macam buah ape ek...tak taula..
tapi sedap la..
korang try la..:)
ni bonda saya...
ibu saya suka sangat makan buah ni...
kalau dia beli tu, dia sorang je yg makan...
ikan n ayah tak suka...
hahaha..sampai2 je terus melantak nasik dulu...
kate lapar kan...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...