TANJUNG BIDARA, MELAKA

ok..memula...
saya, dan rakan sekerja..cc, mali n hairul bertolak dari putrajaya pukul 9 lebih la...
destinasi pertama adalah tanjung bidara, melaka...
tanjung bidara beach resort...
on the way nak pegi tu..ade satu masalah besar...
boleh tak bila dah sampai kat tol nilai tu saya sedar yang saya terlupa nak bawak battery camera...
uwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaa..........
dalam hati adeiii matilah kna marah ngan cc ni...
last2 saya cakap jugak...
nasib baik tak marah tapi saya tau dorang bengang...
maafkan saya...
nasib ade solution lain..tangkap pakai hp la jawabnya...
tu sebab visual gambar kurang memuaskan...

ok jom tgk kt tanjung bidara dulu..
ni entrence nye...
nampak kurang menarik kan...
pool utk kanak2
stage utk karaoke or sebagainya...
depan resort ni adalah pantai...
semua aktiviti utk telematch semua akan diadakan kat pantai
pool utk dewasa
kedai gift @ cenderamata
chalet


kalau nak buat kursus kat cni pon ok...
lpas dah tgk2 kawasan sekeliling, pengurus tempat tu aka rina ajak minum sambil dia explain pasal resort ni..
bagus kan..saya orderla fresh orange...
dulu mase pegi kat wet world shah alam..
takde pon dorang kasik minum...
layan fresh orange dia...
sedappp...free mmg la kan..hikhikhik

3 comments:

Sis Lin said...

wah byk sgguh gambo kt sini..sis pon x leh dpt amik gambo byk gini kt tnjung bidara tu....

::ainbutterfly~ said...

waa..asyik jalan je..beshnye...

nenekrock said...

beshhnya yanggg hehe
lama x pi temp cenggini hiks
bat teringat memori lampaula che ni ^ ^
nice picturez

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...