tak bawak hp..update!

adeiii..camne leh lupe ni...
hp tak bawakla...
tertinggal atas tilam kat umah abg gee...
kat puchong...
ala...
mesti papa call...
papa jgn marah mama ek..
mama lupe la...
papa..sori...

updated! : tadi dah call en.ady pakai public kat opis ni haaa...
boleh tak dia kate...

en.ady : mmm...sori ma, pa busy sket ari ni...
saya : owhhh..jadi tadi papa takde la call ma or msg ma..?
en.ady : takde pon..nape ma???
saya : cccciiiiisssssssssss....hampeh tulll laaa...
en.ady : (gelak jahat) nape ma..?
saya : takde ape, cuma nak cakap ma tertinggal hp kat umah...
en.ady : lorrr..ye ke...takpelah..ape2hal call papa kat opis k..atau pa call rozi nanti...
saya : ok...

tgkkkkkkk tttttuuuuuu...
yang buat saya geram ape tau...
bila saya dok risau kat opis ni pasal sy tak bawak hp...
yelah, en.ady ni cepat melenting kalau saya tak angkat call dia atau tak balas msg dia..
hiks:p saya pon same juge..ngehngehngeh..
ok ok balik point asal..
saya takut dia call je tadi...
saya ah pk bukan2 dah n siap dah reka ayat nak ckp mcm mane...
kuikuikui...
alih2 dia buat selamba n siap gelakkan saya...
korang pahamkan...
sebab dia tak call saya lah yang dia boleh buat cam biasa n tanya knape ma...
huh!!
geram tak????
adeeiiila...tunang sapela ni...

6 comments:

attyfir said...

loh..camne leh tinggal..tak besh.kalo hp tertinggal..len mcm je rasa

fazemy said...

Apa lg call papa mu itu pakai telepon kerajaan la. hehehe

pRincESs_N said...

hukhuk...btape bkorbannyerr P kan....risau kemain..sggup call gne public....

Unknown said...

haha gelakkan nana..
aah mesti la riso semacam kalo kol xde sape nk angkat mesti pk yg bukan2 kan? hihi
seb baik mood en ady baik yer..

nenekrock said...

tui tui...
rasa x tenang hidup kalo x kelek fon
evn 10 min hahaha

Wawa_Nadwa said...

haha!
kite punye la risau klu2 dia call kite tak angkat kan.
ghupenye tak cal pon.
hahahhah!

=P

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...