papa datang

hari khamis tu kira2 kul 6 ptg,
en.ady call cakap...
mama, papa datang...=p hiks nak tergelak plak dgr en.ady cakap mcm tu...
dalam hati..syukur.....
en.ady datang sebab nak betulkan tayar keta saya yg pancit tu..
ni tayar belakang belah kanan dari belakang...
sampai2 parking je, tgk dah leper...terukkan saya..
dorang penat2 tukar tayar tu,
saya dok amik gambar...
yelah, habis tu saya nak buat ape...tgk ajerlah...
lpas tukar tayar spare tu,
saya gerak balik shah alam...
memula ingat nak hantar repair kat area umah saya tu..
kat desa pinggiran putra tapi mengenangkan jam dah nak dekat kul 7 malam,
en.ady call mmber dia yg keje kat workshop shah alam...
suh jgn tutup kedai dulu...
dah konfem, saya pun gerak balik ke shah alam dengan kelajuan yang max hanya 80km sejam...
sangat tak biasa..=p
ok next entry kat kedai pulak..

3 comments:

nenekrock said...

sooo sweeett ur hubby mmg superbkan
kalao x papanya yg tlg mamanya siapa lg ^ ^

Wawa_Nadwa said...

sib baik ade hero dtg membantu tunang terchenta.
hiks!

Unknown said...

nasib baik ade super man datang kan? hiks

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...