sebelum masuk wad

lagi cerita orang sakit...
maklumlah...ijai ni tak pnah masuk wad...
tu yang saya excited gelakkan dia...
gelak gurau la...
mase ni g jumpa doktor buat kali kedua...
sebelum tu dah g klink kat kampung, tapi tak jugak baik2...
balik dr kampung, terus g poliklink salam ni...
peneman yang setia..ahaks...p
beso2 tau ubat kat salam ni...
rase cam..owhh bagus nye...
semua perasan..kalau ijai tak sehat...
rase semacam je...
tak riuh2 n suara dia tak kuar..
senyap je...yelah org sakitkan...
abg gee yang selalu nyakat dia pon, tak berani nak nyakat...
kang tak pasal-pasal...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...