kursus di INTAN Tengah, KL

sekarang ni orang dok sibuk2 bentang kertas kerja kumpulan kat depan,
saya dok sibuk apdet blog..hehe..kat dalam kelas ni ade wireless la...
best best...
ni mase nak pilih tok penghulu...
seeeee..kaum lelaki semakin pupus...
dan inilah penghulu n penghuluwati...
mase ni dah dalam group...
saya terpish ngan rozi,
rozi group lain...
seb baik ade geng lain,,,
wanie, budak PSM...satu batchla ngan saya
tapi dia opis lain...
tu rozi...kat belakang saya...
oh ye..mase ni kitorang tgh nyanyi lagu warisan - sudirman...
sakit tekak saya nyanyi lagu ni...banyak kali dok ulang2..adooyyaiii...
view from Menara Ilmu, INTAN Tengah Wilayah persekutuan...
tak nampak lak KLCC n Menara KL
ni kat tingkat 9 ni...
adeiii..hari pertama ari tu dah ujan lebat...
dah nak balik dah ni...
gelap je...mesti jem..huhu
seeeeeeee.....arrrrrrrgghhhhhh..sangat tak suke!!!
saya tak biasa la uols...
ish tak leh keje kat KL aku ni..hehehe
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...