misi kedua

saya balik kampung juga ade misi sebenarnya...
tgk baju yang saya pakai tu pun mesti uols dah tau kan..
hehehhe
nilah bussinesswoman yang berjaya...
kawan lama saya...
weols mmg rapat...
dulu sekolah satu kelas form 4 n form 5...
masuk uitm pun same course jugak...
beza nya cuma dia senior satu sem dari saya...
satu kampung jugak...
kawan saya tu name nye eja..
dia tgh buat promotion butik pengantin dia..
saya ternmpak promotion dia tu dalam frenster...
tu yg terus contact dia..
dia promote kat saya sangat best harga dia...
kira harga kengkawan la...
eja rekemen saya baju ni...
tapi kan saya cakap la kat eja,
tema saya kaler purple...
then, eja cakap ngan saya...
bulan 4 ni dia nak g indon...
nak tempah n amik baju lagi...
seminggu dia pegi...
so, nanti dia tempah yang kaler purple..
n dia akan adjust kan baju yang baru utk saya...
waaaaaahhhhh, sangat best kan ade kawan macam ni...
saya terus setuju la...
dia tanya lagi saya nak fesyen macam mane...
saya cakaplah itu ini begitu begini...
eja iyakan saje...
saya pon cakap thanks eja...

nanti baju saya ala-ala yang kaler putih tu la...
cantik kan..
ala2 jawa gitu...
ikut tema macam mawi ekin plak..hikhikhik

4 comments:

nenekrock said...

e'eee tomeinyerrr
yang pic last tu
i loiiikeee yang greenn kororrr
wuahhh nice nice

Wawa_Nadwa said...

gambo lastu baju tu cantik kan.
huiii.
=P

::ainbutterfly~ said...

uwaaaa....jeles jeles.....

::ainbutterfly~ said...

uwaaaaa....jeles jeles...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...