halal fest 09

lupe plak nak citer kat uols cerita saya kat kampung...
saya balik kampung sabtu minggu lpas...
balik kampung pagi tu....
sepanjang ari tu rehat saje kat umah..
malam je ibu saya ajak g tgk expo kat kg. gajah...
saya pon ikutkan aje...
hahahha...ika aka adik bongsu saya tu sekarang dah pandai...
tak yah nak suh dia posing2...
dia ngan sendirinya akan pose...
ngehngehngeh ikut pangai saperlah kan..hiks =p
sekarang dah ade pesyen baru rambut dia tu...
siap ada rambut depan lagi...
ibu kate tu dia buat sendiri...


ibu nak beli tikar buluh ni...
murah jugak harga dia...
dulu mase ibu saya beli kat bai jual karpet tu 2 gulung tikar buluh tu RM 200.00
kat expo ni RM 100.00 2 gulung...
murah kan..
ibu saya angkat 2 sekali..

mase saya pegi tu dah last day...
siap ade wall climbing lagi...
huhu..dasyat...

lagi satu saya kagum...
ade fish spa...
huhu..buat sendiri punyer pakai kolam budak2 tu...
hikhikhik...orait jugak idea org yg buat tu...

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...