lepak2 Putrajaya

petang sabtu lepas...
saya g amik kamera yang tertinggal kat opis...
dah alang2 g sini saya ajak la dorang lepak2 jap kat depan palace of justice ni...
palace of justice di berhadapan dgn Perbadanan Putrajaya
pintu gerbang yang kat blakang tu kan, rase nya jalan nak g masjid besar yang sedang dibina atas tasik...
tgk yang bbolm siap pon dah cantek, apelagi bila dah siap nanti kan...
peneman yang setia...hiks=p
saya ni nama je dok putrajaya...
tapi mase nak lepak2 tu takdela hai nak lama2 mcm ni...
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...