koleksi tupperware

sape yang penggemar pink...
cantek kan tupperware tu kaler pink...huhu
oppss..ni rumah saya yang tak seberapa...
peti ais pon kocik aje...
baru balik gym, tgk2 akak housemate saya ni bukak dia punye tupperware...
terus la snap2 gambo dia n tupperwarenye...
akak umah saya cakap dia nak bincang bisnes ngan saya...
bisnes ape, tu tungguuu...hiks=p
dah name pon satu rumah...
murah lak tu...hehe..saya pon rembat la sket2...
saya juga penggemar tupperware...
dari kecik dah terdedah dgn tupperware2 ni...
ibu saya dulu cukup suka ngan product ni...
sampaikan kalau saya bawak bekal, ibu suh bawak bekal yang biasa...
kalau dah takde, terpaksala bawak tupperware kan...
siap pesan, kalau ilang siapla...~ kna pukul la maknanya tu...hiks=p
ibu saya garang dulu...sekarang tak garang dah, dia garang ngan adik yang kecik plak..
hehe...tapi saya tetap sayang ibu...love u mom...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...