Thursday, January 29, 2009

koleksi tupperware

sape yang penggemar pink...
cantek kan tupperware tu kaler pink...huhu
oppss..ni rumah saya yang tak seberapa...
peti ais pon kocik aje...
baru balik gym, tgk2 akak housemate saya ni bukak dia punye tupperware...
terus la snap2 gambo dia n tupperwarenye...
akak umah saya cakap dia nak bincang bisnes ngan saya...
bisnes ape, tu tungguuu...hiks=p
dah name pon satu rumah...
murah lak tu...hehe..saya pon rembat la sket2...
saya juga penggemar tupperware...
dari kecik dah terdedah dgn tupperware2 ni...
ibu saya dulu cukup suka ngan product ni...
sampaikan kalau saya bawak bekal, ibu suh bawak bekal yang biasa...
kalau dah takde, terpaksala bawak tupperware kan...
siap pesan, kalau ilang siapla...~ kna pukul la maknanya tu...hiks=p
ibu saya garang dulu...sekarang tak garang dah, dia garang ngan adik yang kecik plak..
hehe...tapi saya tetap sayang ibu...love u mom...

2 comments :

dakgilachoc a.k.a nani said...

lawanya tupperware tu..mcm2 corak dan warna ada..akak suka yg biru muda tu lah..:) bak meh satu set adiahkan kat akak...ekekekeke...

Wawa_Nadwa said...

hahahhaa.
same la ngn mama wawa.
kemut huh nk pinjam tupperware dia.
siap pesan 'jgn ilang'..
=P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...