bertemu jua setelah sekian lama

hiks...dgr tajuk kat atas tu...tak bleh bla kan..
hikhikhik...
tapi mmg betul...dah lama tau plan ngan akak rinna ni nak jumpa...
tapi ade je aral melintang...
dan semalam akhirnyaa....
bertemu juga saya ngan blogger tegar ni...
bermula dengan penglibatan saya dgn fotopages...
di fp la saya knal ngan akak ni...
cantik, gebu mulus je akak ni...
name akak ni kak rinna...
dia masih aktif berfotopages, saya dah jarang...
saya tumpukan pada blogspot saje...
jom klik kat fp kak rinna ni..
klik sini..
nak g mane2..saya hangkut sekali ngan dorang ni...
thanks to en.ady coz sudi menemani...hiks :p
weols janji jumpa kat kedai cendol kat bus stand kuala pilah tu...
sape tau..?
hehehe...makan cendol kat ctu sedap tau...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...