saya mc..

mase saya tulis entry ni, saya baru jer terbangun dr tdo...
makan ubat tadi terus flat gile...
pagi2 td g opis mmg sakit yg teramat sangat...
tak tertahan....
elok jer bos saya sampai 8.30pgi, terus bagitau dia nak g klink...
kat klink td, takde makne nak amik gambo, mmg tgh sakit...
ade palk makcik sebelah saya tu, dok sembang2 ngan saya...
adoooyyaiii makcik...saya dah bagi hint yg saya sakit yg teramat ni pun,
tak paham2 lagi yer...adeeiii...tolong lah...
dalam sejam menunggu...tibalah giliran saya...
mase dalam bilik tu, doktor tanya ape masalah...
dan dan tu ngalir airmata...hahahha..
knape ntah...sakit sangat kot..tp serius, mmg sakit...
doktor suh dtg ari isnin dpan utk cabut gigi tu...
haaaaaa...takuutttnye.....
doktor bg ubat utk surutkan bengkak gusi tu...
mmg berkesanla ubat tu, setakat ni raser tak berdenyut2 lagi cam semalam dan pagi tadi...
muka sakit pagi tadi...hehehe..sempat lagi bergambo.:p
tgk tu, mate sembap n bengkak sebab menahan sakit mase nak tdo malam td...
kalau perasan, pipi saya bngkak sket blah kiri...
hahhaha..tembamnye saya..:p
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...