Pertandingan Pejabat tercantik sempena Hari Kualiti 2008

uols layan gambar ajerlah yer...
nak citer pepanjang..tak der idea dah...
cuma leh citer...
ni kes ari jumaat ari tu, ader pertandingan opis tercantik sempena hari kualiti 2008...
opis saya dapat no dua ajer...:)

oh yer, saya pada hari tersebut kena jadik reporter merangkap photographer untuk ikut panel2 tu menilai...
tu yg dapat tangkap gambo dorang meeting tu...:P
ni seksyen PSM ~ Pengurusan Sumber manusia...
cantik kan? ni kat opis seksyen kewangan...very nice....import di ikea..:P
hahaha..sementara saya tgggu dorang diberi taklimat di setiap seksyen, sempat gakla snap pic mamat ni.., faizul, dia yg temankan saya maser panel2 tu meronda...
ni bos no satu saya dan CC ~ chief clerk,
ni kat ruang lobi...
pegawai2 kat opis saya yang very sporting morting...cayalah...
org sebok2 meeting, saya dok snap2 pic...
orang kuat Seksyen Dasar Saraan dan Wang Awam...
pagi tu sebelum majlis bermula...



1 comment:

Sis-Lin said...

mak aii ofis pun ada talent tercantik ye..wah bru ada semangat nk keje kuat kan...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...