perjalanan ke Pahang

ingat tak entry yang ni...klik sini..
yang saya cakap subuh2 saya nak balik ke pahang tu kan...
so, pagi tu saya n en.ady bangun subuh2...
lpas solat subuh, weols gerak dalam kul 6.30 la kuar dari umah ucu...
sangat mengantuk tau...
sepanjang perjalanan saya lelap2 mata je, tak tdo sangat...mase ni dah sampai kat kawasan Jengka la...
tgk tu.., kiri kanan depan belakang..
semuanya sawit sawit sawiiitttt...
bukan hutan tau..hiks:pok..ni dah sampai simpang masuk ke Jengka 17...
umah mak abah en.ady..stret, stret dan stret..jumpa simpang pertama belok kanan...
dan jumpa surau terus belok kanan...
stret lagi dan stret...~ macam nk kasik direction saya kawen je..
ahaks...oppss., tu lambat lagi...
tgu...
ok ok..dah sampai dah umah mak abah en.ady ni..
rumah dia biasa aje uols...
tapi saya suke keliling umah dia..
sebab aper tau...,
sebab banyak ngan pokok buah2 buahan...
baru2 ni, abah dia siap buat kolam ikan pulak...
dlm kolam tu ade ikan keli..nyum nyum..
ikan talapia...banyak tau..
ok next entry...dush!
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...