poliklinik salam, Shah Alam

mm..pagi2 mesti tempek muka saya dulu kan...
hikhikhik...
yg apdet pagi tadi bukan taknak taruk gambo mka saya tapi..
huhu muka lom mandi maa...siap pakai baju tdo kaler oren lagi...;P
oh saya bersiaran langsung dari poliklinik salam, seksyen 19, Shah Alam...
saya dah tau cni ader wifi...sebab malam td dah siap2 tanya kat nurse tu..
"nurse, cni ader wireless internet tak..."
mmm..ader..tapi tgk tempat la...ader yg dapat.."
"ooo..ok tq..."
saya mmg harap sangat ader wifi...
ramalanku benar belaka...
hahahaha..lenjan lenjan...

1 comment:

Unknown said...

cian kak shima yer.. dugaan demi dugaan moga kak shima cepat2 sembuh yer..

amin

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...