kak shima operate

ingat tak entry saya yg lpas...
yg saya cakp nak citer satu berite sedih tu kan...
pasal kakak sepupu saya yg sorang ni..aka kak shima...
hari khamis malam jumaat tu..dia sakit perut sangat...
memula g umah ucu saya dulu kat klang...
sebab kak shima ni dipercayai terkena b***** o****
korang pun paham kan...
tapi taknak la taksub sangat..
sekadar berikhtiar..
habis tu kalau dah g scan siap masuk2 kamera dlm usus n perut dokor ckp tade ape2..
camno tu???
jadi, dia hanya berikhtiar secara batin...
utk pengetahuan uols...
dulu saya ader citer pasal kak shima yg masuk wad dulu kan...
kat dlm BLOG SAYA YG KENA DELETE TU...~saje kasik bold..hikhikhik
maser bulan poser 2 kali masuk wad sebab sakit perut gak...
tapi doktor tak dpt nak trace sakit aper...

ok sambung citer...
then..sampai umah ucu saya kat port klang tu,
lpas berubat2 semua...
kak shima dah ok sikit dah..
tak sampai satu jam kat umah..dah siap tdo dah la kan sebab dah kul 3 pagi..
kak shima sakit perut lagi..siap berguling2...
abg gee aka husband dia terus bawak hospital...
saya tau citer semalam sampai situ ajer tau...
then dlm kul 3 lebih...abg gee hantar MMS...
akak baru lpas operate,,
gambar ketumbuhan pd ovari akak...
maaakkk aaiiiihhh...
punyerlah besar...
beratnyer 2 kilo lebih...
saya dah naik geli dah tgk ganbar tu..
gambar tak dpt nak aplod sebab cable hp tak bawaklah...
namer pun hantar pkai MMS kan...

doktor yg follow up kes kak shima ni...
sangat2 lah terkejut...
mcm maner dia boleh tk nampak benda alah tu kt perut dia sedangkan dulu dia siap buat chek up bagai kan...
so, uols..pikir2kanlah sendiri ek...
kuasa Allah SWT kan,...
kak shima takleh bangun lagi...terbaring ajer...sian dia..
nak kencing pun pakai tiub...
makan bersuap...
mmm..jap lagi saya nak g hospital..
nak g suap dia makan...
babai..
nanti saya bersiaran langsung dr sana k...
kat poliklinik Salam Seksyen 19, Shah Alam...
sana pon ader wifi tau...
kater private hospital kan...
tata....:)

1 comment:

Unknown said...

sabar ye kak shima..
xsangka ada ketumbuhan sebesar tu yer.. berat gak tu 2 kilo.. sabar yer kak..

we love u kak!! mmuuuaaahh

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...