hari pengkebumian ayahuda

saya bertolak dari Shah alam kul 2 ptg...
sampai teluk intan dlm kul 4 ptg...
jenazah ayahuda dah dibawak ke masjid padang tembak, teluk intan..

arwah meninggal sebab brain tumor..itulah yg tertulis kat dalam surat kematian arwah..
dia dah menderita sakit sejak bulan puasa ari tu..
sebabnya tak lalu nak makan...
terus bawak g hospital...
lpas tu terus tak baik2...
kalau uols ingat saya ader buat entry pasal arwah ~klik sini..
maser tu dia dah tak boleh cakap dah...tapi still kenal lagi orang...
kenangan saya bersama arwah tak banyak kecuali maser saya kecik...
saya adik beradik n sepupu2 yg lain mmg rapat ngan arwah...
arwah suker sangat ngan budak2...

last saya jumpa ngan arwah bulan 7 ari tu...
maser ader program MAHA 2008 kat serdang...
seronokla sebab lamer tak jumper kan sejak dia divorce ngan makcik saya aka mak uda...
tak ingat tahun bila...
siap2 arwah belanja makan lagi...











4 comments:

Sis Lin said...

takziah bt kluarga uda...smga rohnye di cucuri rahmat olehnye...

Anonymous said...

salam takziah utk semua ahli keluarga arwah..
semoga arwah ditempatkan dlm golongan org yg beriman.. amin.

ghimau said...

Kullu nafsin zaa ikatil maut

said...

salam takziah...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...