gerak ke umah abg gee

ari jumaat ari tu satu hari saya angkut adik saya yg no 4 ni aka kak yang bawak g opis...
hikhikhik...
sian pulak nak tinggal dia kat puchong tu ngan adik saya yg no.2 aka ijai
kak yang ni ikut saya balik Shah Alam maser saya balik kampung ayah uda meninggal ari tu kan..
dia baru abih PMR..
dia kater nak ikut jenjalan kat umah along...sayalah along tu..:)
mmm..saya bawak ajerlah...
meraunglah jugak adik yg bongsu tu nak ikut sekali...
tapi takleh bawak dua2 maa...
sian kat ibu saya sensorang kat umah...
ayah mesti konfirm g ladang punyer...
ni pas balik keje balik umah saya jap amik baju bagai kan..
terus berdesup g Puchong..umah abg gee..
oh yer..abg gee n kak shima maser ni dok ade kat kampung lagi...
so, tinggalla ijai sorang kat umah tu...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...