Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2008

my engagement day

Ramai teman2 blogger yang request gambo saya maser bertunang dulu...
kali ni saya buat entry pasal saya bertunang ari tu ek...

saya bertunang pada 09 Feb 2008
maser tu cuti tahun baru cina...
nak bertunang tu tak plan pun...
semuanya terjadi 3 minggu sebelum bertunang...
en.ady yg ajak bertunang...

"ayang, kita bertunang yer cuti raya cina ni nanti.."
~ maser tu panggil ayang ngan abang lagi...lpas bertunang je yang tukar panggil papa ngan mama..

gambar2 kat atas ni..semuanya diedit oleh mbr dari saya tadika lagi...Wan Emy Shahliana..
saya panggil emy jer...

yang ni diedit oleh adik saya..anep...
ibu saya...
ni waktu malam sebelum esokya nak bertunang tu...
hantaran dari pihak lelaki...
en.ady datang jugak tapi dia g umah member dia...
huhu..dah datang dah...
wakil ayah saya ialah pakcik saya merangkap andak saya...~abang kpda ayah saya...deme ni 2 beradik jer...ayah saya yg bongsu lelaki...
sebenarnya..saya tak plan pun duduk kat luar ni...
ntah aper angin ntah..pihak lelaki suruh saya keluar…