Happy Birthday To Me :)

Semalam 22 oktober 2019. Tepat pukul 12.00 tengah malam, kena kejut ngan EnAdy. Aaaaaaaa... dia buat suprise la pulak... aku ngantuk oi sebab esoknya nak kena bangu kul 4 pagi sebab ada order nak kena buat. Tgk balik kat video yang dia rakam, haahaha buruknya muka... muka xde perasaan, tido lagi penting hahahha... Tpi aku taklah kejam, laki kejut bagi suprise, sape tak hepi tersangat2 oi... 😅😅😅

Ok bunga is done. Aku pun sambung tido balik... hihi...

Eh ada second song lagu birthday la pulakkk.. ape ni ape ni ape ni... hahahahha..

Another present. Ingatkan bunga je, tu pun aku syukur banyak dah. Bukan selalu dia buat suprise mcm ni. Tahun2 sebelum paling tidak pun bawak pegi jalan, bawak pegi makan... tu je lah tiap2 tahun. Yang paling gembira, mestilah anak2 hahaa sebab dorang leh tiup lilin potong kek n makan kek... Dorang yang excited sebenarnya. Dah dapat hadiah yang selama ni ku hajati tu, aku pun sambung tido balik kihkihkih... Tq sayangggg....


Bangun pagi pegi opis mcm biasa... Semalam hari timbang, aku pun g blok admin dulu untuk timbang berat minggu kedua. 

Dah setel, tapau kat cafe. then balik opis.

Tengah makannnn, sekali dorang datang bagi coklat bouquet plus bunga duit... ngan kek... alah alah alah alahhhhhh terkejut giler wey.. tak sangka sangat dorang siap celebrate. huhuhu sebak terharu semua ada... kelu lidah hahahaha..









Dengan muka belum siapnya... belum pakai bedak lipstik, adehhh 😅😅



Tq Kak Hawa....



Haaaa sape buat ana nangis niiiii, :)

Tq for everything Nora n team yang berjaya suprise kan aku ni...

Jom kita makan kek sesama ye.. ;p



Bertambah usia mu Nurliyana... Tq jugak buat Ibu tersayang yang melahirkan along dan membesarkan along sehingga ke hari ini... :)

💓💓💓💓

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur Izzara Dania ♥ Nur Iman Dania ♥

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...