Vivix Sembuhkan Kencing Manis

Kencing Manis!!

Dengar nama penyakit ni pun dah seram. Arwah nenek saya meninggal antara asbabnya adalah kencing manis. Baru-baru ni pun balik kampung, sembang2 ngan ibu saya. Ibu saya cerita, ada makcik kat kampung tu operate buang kaki sebab kencing manis RM16k!! Adudududu... Banyak sangat kos rawatan tu... saya buat kira2, kalau makcik tu beli Vivix, harga Vivix untuk setahun tak sampai pun separuh daripada harga kos operate kaki tu...

Takpelah, maybe makcik tu tak tau... Kita yang tau ni, diberi peringatan dengan kisah2 macam ni. Jaga pemakanan tu okey!

Ok jom kita study sket macam mana Vivix ni boleh mengawal kencing manis...

Kat bawah ni salah satu testimoni Vivix untuk pesakit darah tinggi...







Vivix adalah salah satunya suplemen di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. Vivix sangat bagus untuk merawat penyakit 3 serangkai iaitu kencing manis, penyakit jantung dan darah tinggi. Jika ada di antara kita yang menghadapi penyakit 3 serangkai ni, saya syorkan minumlah Vivix Shaklee.



Bagaimana Vivix Shaklee membantu merawat diabetes?

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:

Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”) 

Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak.  Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

Mengawal kepekatan gula dalam darah

Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera

Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

Mencegah pembentukan protein AGE

Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.

Jom kita lihat testimoni pesakit diabetis yang telah sembuh dengan pengambilan Vivix Shaklee








Untuk pesanan boleh whatsapp atau call terus di no ini... 0182244135








No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...