Tuesday, April 5, 2016

Dah 2 Bulan

Sekejapppnya masa berlalu...
Tak lama dah nanti nak masuk keje pulak.. 
Hayayayaii...
Tempat baru plak tu.. dari level 6 pindah ke level 3. 
Kerja masa yang sama.. :)

Eh, bukan nak cerita pasal kerja. 
Citer pasal kerja, sejuta tahun pun x habis..hehe...

Dak tecik ni dah 2 bulan umurnya...
Tak terasa dia dh besar...
Tuptuptup dh 2 bulan.
Rasa macam baru je aku sakit perut contraction ari tu...
Hai mcm rindu nak bersalin lagi je ana..

Hehe... buat masa ni cukuplah 3 dulu.
Besarkan mana yg ada.
Eh sama je ayat 4 tahun lepas.
Hahahhaha

Alhamdulillah...
Genap 2 bulan 27 Mac ari tu. 
Esoknya 28 Mac, ade appointment untuk cucuk 2 bulan kat klinik Kesihatan Presint 11 kul 10 pagi. 

Berat naik 900gram.
5.1kg

Lilitan kepala 3 cm

Tinggi 59 cm

Milestone dia 2 bulan :
# dah nampak orang
# suka ajak menyembang
# pandai gelak. Dh mcm mata chibi maruko chan dh dia kalau gelak. 

Tu jela sofar iman dania punya perangai...:)