BBQ Time!


Dah lama tak berBBQ...

Kebetulan, peserta kursus yang aku handle nak buat dinner lepas dorang 3 bulan berkursus kat INSPEN ni. Dinner pun biasa-biasa je sebab bajet takde. Peserta guna duit sendiri je nak meraikan yang deme dah habis kursus...

Catering BBQ ni semua akak technition kat opis aku yang buat. Kak Wan. Just panggang je kat tempat dinner tu... Aku ingat nak order je ngan Kak Wan ayam2 tu... Pastu Kakwan kata peserta ajak sekali join... Wahhh memang tak menolak la kan kalau bab-bab makan ni.. hehehe... Tq uolls...


Ada ayam sosej... ikan pun ada..


Buah-buah ni disponsor oleh pegawai unit aku, Pn. Noni...


Air asam by KakWan. SEdappp...


Yang tukang panggang, peserta2 la.. hehehe... kdg aku tgk2 kan jugak...


Ayam dah masak apalagiiii... makannn time!


Zara peggemar tegar sosej. Dani pulak pantang nampak nasik... nasik goreng.


Dah kate, just makan santai-santai je... Tetamu kehormat malam tu, lecturer2 yang ajar dorang ni la, Tn Hj Khairudin, En. Shahudin, En. Wan Jamaludin, En. Afizan. Pn Asmahani, Puan Noni, En. Zam Zam.. sape lagi ek.. lupa dah...itu je kot...


Zara si perut muncet... Kekenyangan makan sosej ngan minum air je yg banyak.



Sementara aku melayan perut... hehe.. makan la... budak-budak ni main ngan anak2 Kak Wan. Qaireen ada, Nabila, ngan Aiman...




Habis dalam kul 10.30 malam camtu.. Dani dah berzikir ajak balik nak tido nak tido... Dia tu kan pentido awal... Hahaha..  

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...