Wednesday, May 20, 2015

Makan Nasi Minyak

First of all,

Terima kasih kak Nor di atas jemputan...

Gantung kuali saya ari tu.. hehehe..

Kendurinya kat Dewan Jubli, INSPEN je...


Pelamin dia simple je tapi cantik..:)


Pengantin baru sampai...



Memang rare lah... ada putu mayam nih... :)


Ngan Shida. Opismate yang aku jumpa hari tu... yang lain tak nampak batang hidung...


Ngan Kak Nor. Kak Nor ni ex opismate aku... Baru je pencen bulan 2 hari tu... tahniah Kak Nor & Husband dapat menantu...


Pengantin lama pun nak tumpang sekaki.. Hihi, ada photobooth, apa lagi kan.. posing lah! Anak-anak jangan ditanya, sibuk berlari ke sana ke mari... Dapat keluar rumahla katakan.. hahaha..

OK dah.. tu je.. :)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: