Thursday, May 14, 2015

Harum Manehhh Yang Hot Sekarang

Adududu... teringat-ingat lagi 4 bijik kat umah tu....

Sedapppnya...

Memang tengah musim buah ni sekarang kan... Ramai la dok pakat-pakat beli... Mahal pun pejam mata sebab musimnya setahun sekali je.

Mula-mula cam aku tak berminat la... Tak terasa pun nak makan. Apatah lagi membeli sebab mahaii... RM28 sekilo kan mula2 aku survey... Eh, dalam taknak taknak tu survey gak harga yerp.. hahaha... 

Sehinggalah, jiran opis ni... terlalu la kat unit dorang. Dorang pelawa la harum manis ni... rasa sekali...

Perghhh perghhh perghhhh! Melting okay! Cair di mulut baq hang!..

Rasa sepotong tak puas, rasa lagi 2-3 potong.. 

Last-last order terus.. hahaha.. murah sikit plak tu dr yang RM28/kg tu... Aku kongsi ngan kolig aku ni sebab nak jimat postage.

Order hari khamis minggu lepas kot... Semalam dah sampai... Tq Wahida. Gigih la ko hangkut kotak tu sampai atas. Dahler ngandung... ishh la... tepon jela aku, biaq aku p amik... anyway Tq tq tq.. :)


Potong 2 biji malam tadi... kami makan 3 beranak berebut-rebut.. hahaha... Enady koje, tu tinggal kat dia 4 bijik tu, nanti ma potong lagi ye pa... :)



Sekotak sampai semalam... Share ngan Kakwan n Ena..


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: