Penang Part 4 : Breakfast

 Hahaha, xhabis lagi cerita Penang ni kome..:)

Ok, masa hari kedua tu, kitorang plan nak ke Bukit Bendera. So, pagi-pagi siap then carik breakfast. Carik breakfast asal boleh je dan perut kenyang... Sebab bawak family ramai-ramai ni xleh tgu lama2... kalau aku ngan enady je konfem dah aku ajak dia carik tempat breakfast yang femes. Kata jalan2 cari makan kan... Lagi satu, aku xboleh biarkan Ibu dan Ayah aku tunggu lama...kesian mesti lapar.

Otw nak carik kedai makan, boleh ternampak pulak kedai kat betul-betul jalan masuk ke apartment Sri Sayang ni. Ceruk sket. Kala orang luar, konfem tak nampak. Sebab aku pon terlepas pandang kedai ni. Ijai yang perasan. dia ala-ala kedai kopi kat kampung2 tu...


Apartment Sri Sayang. Glamer kot apartment ni bagi yang in budget.


Ayah yang tak benti2 telefon bunyi.. Hehe.. maklumlah masa kitorang pegi tu hari gaji bagi staff ayah.. Hehe.. Terlupa betul masa book tarikh dulu. Maaf ye staff2 ayah... memang masa kitorang sampai je dr Penang kul 8, dorang dah siap2 tgu kat depan rumah.. hihi...



Tengok tu.. tak habis cakap lagi.. Ibu redha..hihi..


Tengah tunggu Enady, Ijai n Anep amik kereta...So, posing dulu...:)





Best tengok konsep kedai kopi ni. Aku tak tau la nama binatang tu apa.. tapi tuan kedai tu cakap dia spesis tupai..:)


Tuan kedai bagi makan...







Hahaha, siap ada langsuir...




Bersambung...:)

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...