Tuesday, December 17, 2013

Check up Zara 21 bulan

 Genap 21 bulan Zara hari ni..
21 bulan bersamaan dengan 1 tahun 9 bulan.
Alhamdulillah, perkembangan yang bagus...
Kesihatan yang baik.
Cuma ada light selsema yang tak baik2...
Berat dah 11kg...
Tinggi xde pulak nurse tu ukur tadi..

 ni gambar pagi tadi. dia hulur hp aku dan cakap
"ma, amba amba..."

Haha, suh amik gambar rupanya..
dah amik, pastu dia cakap lagi
"ngok ngok..."

ooo Tengokkk..

Besar dah anak mama ni...
Dah tunjuk taring dah.., kuat merajuk ni..
ikut perangai sapelah kan.. hahaha...
dapat merajuk kat mama, maaf la yer, lambat sikit mama nak pujuk..
kalau kat papa, cepat je papanya pujuk..
anak bapak.


Masa pegi check up tadi.
Tengokkk tu,
elok je duduk ngan papa dia
kalau ngan mama, resah gelisah je dia nak turun.
xnk dipangku..



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: