Jom Hebat KL #Shaklee

Untung betul sebab dapat join Jom Hebat anjuran "moyang" aku ni..
Moyang dalam Shaklee ler...:)
Memang ditunggu program macam ni..
Hari tu dengar dari jauh je Magic Ipoh, ni anjuran Kak Cery, Jutawan muslimah Shaklee..:)
Bila la nak buat kat KL plak kan..
Dapat tau ada JOm Hebat ni, terus bagi nama n bayar..
Berbaloi!


 Ramai kan... baru seminar je ni.. belum lagi NC macam bulan 6 hari tu..:)

 Kami Geng SuperMom!! :)

 Dari kiri : Auni, Jiha, aku, Mak Ainul, Mak Lyna Noh, Nurul n Kak Miah..:)

 Kaum bapa-bapa... En.ady xdapat ikut sebab dia keje.. anak-anak aku tumpangkan kat umah Cikgu Ira... Mekasih Ira,,:)

 Bersama ngan "moyang" aku, Mak Lyna Noh aka Kakak Cantik..
Sebenarnya aku dah kenal lama sikit lah ngan Kak Lyna ni..
Sebelum terjebak ngan Shaklee lagi..
Ingat lagi, masa aktif masuk contest dulu, ada join satu contest kak Lyna..
Aku menang, no.3 kalau tak silap..
Hadiahnya, satu botol Vitalea!
Aku taktau dan tak amik tau pun menatang apa Vitalea tu..terbiar mcm tu je..
Sampaila aku berpantang kan Zara.. Order set menyusu Shaklee..
Sekali ada Vitalea.. wahh, sama ngan hadiah tu..
Apa lagi, makanla dua biji sehari.. sebab dah nak expired...
Lepas tu baru lah aku terjebak ngan Shaklee..:)
Beli set menyusu, alhamdulillah susu meriah,
dua tiga kali gak berfikir nak join ahli, sebab banyak kekangan masa tu..
Mula2 join, mcm2 alasan aku bagi..
Tapi sokongan padu dari Mak Ainul, akhirnya...
berhenti jap tarik nafas lega!
Then sambung balik..
teruskan perjuangan untuk membantu lagi ramai orang kat luar sana dengan Shaklee ni..

Eh, lari tajuk dah ni..
Tu nanti lah aku buat entry success to journey keh!..
:)



 Teman saya pada hari tu, Jiha..

 Yeay! Dapat 1 dirham dari mak..:)

 Team RMC!! 

 Auni Nadra!..:)

Sementara tunggu session kedua belah petangnya, lunch dulu kat Teh Tarik Place (TTP) kat Empire Gallery ni ngan geng Supermom..:)
Sedap ok makanan kat TTP ni..

Group photo yang sebelah petang untuk leaders..

Mak kami dapat 1gram gold dari Master Lyna Noh n Zainul... sebab naik rank coordinator..:)
Tumpang bergambar skett..
Nak amik aura tu..

1 dirham for me.. hadiah dari mak n babah sebab efektif.. Jom kumpul dirham plak..
Tengah aim setengah dinar ni untuk rank Coordinator..:)
tq mak n babah..


Jom bervivix! Promo bulan ni tau.. Jimat sehingga RM100.. Rugi sapa tak grab..:)
Masa ni dah habis sesion untuk leaders. So ajak Jiha lepak lagi kat TTP untuk minum petang plak..

Aku order ni.. sedappppp sangat! teringat2 nih..;)

Dah balik umah.. excited bebudak ni dapat minion..:)
Upah sebab kena tinggal..


 Dari kamera babah..:)


Conclusionnya...
memang best sangat2 program macam ni..
di samping nak kekalkan aura positif dalam bisnes,
dapat juga ilmu2 marketing yang baru..
dapat juga merapatkan ukhuwah..
dapat kawan baru..
nak berjaya dalam hidup, kenalah rapat2 n follow orang berjaya tu..:)

Ok, special tu anak2 shaklee ku,
ambil peluang untuk pegi mana2 program berkaitan dengan Shaklee..
macam mami kata tadi, untuk kekalkan momentum positif dalam diri masing2..
gud luck anak2 cucu2 mami..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...