Friday, July 5, 2013

Pengguna Maxis Broadband



Dah sebulan kot aku guna broadband Maxis ni..
Masa nak register, promoter Maxis tu dok promote aku suh amik yang wireless ni..
Aku tetap kata taknak. Hihihi..
Ada sebabnya..
Boleh je nak amik Wireless tu, tapi nanti kerja rumah langsung tak bersentuh kang.. Haha..

Bil pon lom sampai ni..
Bulan pertama sampai bulan ke-5 bayar RM38 je.
Kuota 3Gb.
Ok sangat bagi aku yang bis online kecil kecilan ni.
Takyah banyak2 kuota sebab aku bukan layan video sangat..
Utube ape semua tu aku tak tgk sangat.
FB n Blog je..

yang ni aku tak jual.
Aku jual Shaklee je. hehe..
Sape nak g beli sendiri kat Maxis Centre.

babai.

No comments: