Magic Touch Training By Kak Cery, Jutawan Shaklee


Ni cerita bulan Jun hari tu.. Alhamdulillah, aku antara anak mama Ainul yang terpilih untuk menghadiri kelas Kak Cery kat Seri Kembangan. Sapa Kak Cery ni? Huhuhu, Jutawan Shaklee ni. Tengok income dia bulan-bulan nanges! Aku nak jugak jadi macam dia! Doakan aku kawan2! Dapat hadir training from Kak Cery pon Ya Allah, bangganya rasa. Nak amik aura diaa...

Training ni diberi nama, Magic Touch. Memang magic lah! Bulan Jun aku berjaya naik satu tangga dalam dunia Shaklee.. Alhamdulillah, syukur syukur yang teramat syukur. Terima kasih Ya Allah. Kak Cery, Mommy Hadha, Mama Ainul tunjukkan jalan je. Pokok pangkalnya diri sendiri. Yakin boleh Ana!



Babah Faiz : Husband kepada Mak Shaklee saya, Ainul tgh bagi tips marketing Shaklee..:)



Gambar from blog Noli.. Kami yang terpilih pada hari itu..:)


Kelas Shaklee yang sentiasa boleh hangkut anak-anak, suami. Tapi Enady tak ikut masa tu.. Aku lah yang handle anak-anak..


Kak Cery. Really inspired me! Insyallah suatu hari nanti aku juga boleh jadi sepertinya. Ameen!


Dengan geng-geng RMC! dari kiri : Jiha + baby Auni, Mama Ainul + Areessa, Kak Cery, Aku + Zara, Noli dan alahaii, tak ingat plak nama yang hujung tu..


We again!..:)


Jiha tengah bagi talk pasal info Shaklee..gud job Jiha!


Lastly, ngan Jutawan Shaklee yang sangat down to earth! Thanks banyak2 kak Cery di atas ilmu yang diajar.. Nanti kita jumpa lagi..:)

Nak join Shaklee macam saya?
Meh kita sembang2 meh..
Ana  018-2244135

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Unknown said...

kak cery memang best..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...