Testimonial Vivix : Luka cepat sembuh selepas pembedahan. Doktor pun terkejut


Salam sejahtera kepada semua member2 shaklee yang pintar.

Saya nak share tentang kehebatan VIVIX dan ZINC tablet. Suami saya ada buat surgery to remove his carbuncle pada 3 April ( very big boils or bahasa Malaysia bisul yang besar yang memang perlu surgery sebab mata bisul tu tak keluar so kena di belah)
. 4 inci panjang dan 1 1/2 inci dalam. 


gambar saya tak dapat attach sebab dia tak izin kan. Suami saya ambik VVIX dah 4 bulan lebih, Shaklee Vits dah bertahun2, so cerita nya macam ne... lepas segury, 2 hari darah dah kering, 5 hari dah nampak healing sign...so medical officer yang cucikan dia tu macam terkejut yang dia cepat healing sedangkan surgery to cut nya besar dan dalam. lepas 24 jam dia keluar dari sugery tu saya kasi dia 2 zinc satu hari, pagi sebelum breakfast dan satu tab malam sebelum tidur. dia tak ambik langsung pain killer...tough dia ne...lepas 10 hari ambik zinc 2 tablet 2 tab per day, saya suruh dia ambik satu je macam biasa. kalau ada member2 shaklee yang pintar punya customer lepas surgery yang kena belah2 macam suami saya boleh lah amalkan macam mana saya buat utk suami saya.


ramai customer kata VIVIX mahal tapi kehebatannya boleh bayar balik apa yang kita belanja beli VIVIX tu - 
Haslina Hussin





Kredit to : Ainul Fadzilah

for info & order


Saya adalah pengedar sah Shaklee [ ID 894161]. Saya membuat penghantaran ke seluruh MalaysiaKonsultasi percuma akan diberikan untuk semua pelanggan saya.
 
Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Hp | 0133396435 / 0182244135
anacomey_84@yahoo.com
FB Page : Dani Dania Store

 
♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...