Vitamin daripada Shaklee untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan





Biasa sakit-sakit sendi? Pada orang tua rasanya ini biasa kan. Yang orang muda pun apa kurangnya ada juga yang sakit-sakit sendi. Bila sakit sendi faham-faham sahajalah pergerakan akan jadi terbatas. Kenapa boleh terjadinya sakit sendi?


BAGAIMANA TERJADINYA SAKIT SENDI?


Ia berlaku apabila tulang rawan yang membentuk permukaan sendi menjadi haus. Ini akan menyebabkan sendi menjadi bengkak, sakit dan kebas dan menjadi punca kepada kemerosotan sendi tulang yang progresif (penyakit degeneratif sendi).
Keradangan berlaku kerana darah (tidak cukup khasiat) yang dibekalkan kurang meskipun seseorang itu sihat. Ini kerana, tubuh badan tidak boleh menghasilkan zat makanan yang mencukupi bagi menyelaras dan memastikan kadar pemulihan dan pembaharuan yang diperlukan.
Sendi yang selalunya berlaku keradangan adalah lutut. Hal ini demikian kerana, lutut adalah sendi yang menampung berat badan kita dan sentiasa digunakan sepanjang hidup kita.

KENALI JOINT HEALTH TABLET DARI SHAKLEE

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrient penting lain termasuk zink, tembaga, mangan dan vitamin c untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Campuran formula saintifik ini juga mengandungi ekstrak jagung yang membekalkan satu sumber glukosamina yang pekat dalam campuran yang akan memanfaatkan kesihatan sendi dengan berikut:

  • Menyokong keselesaan sendi
  • Membantu mengekalkan tulang rawan
  • memelihara tulang penyambung yang sihat

TAHUKAH ANDA?


Peyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat kondroitin juga boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina. Shaklee advanced Joint Helath Tablet adalah 100% bebas daripada KONDROITIN.

KENAPA SHAKLEE JOINT HEALTH TABLET INI BERBEZA?


Sentiasa selamat:

  • 100% berasaskan sayur sayuran
  • Tidak mempunyai perasa tiruan, pemanis atau pengawetan.
  • Bebas gluten

Sentiasa berkesan:

  • Tiada KONDROITIN bagi penyerapan ekstrak jagung yang lebih baik
  • Ekstrak proprietari Boswellia yang digunakan dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet bukan sahaja mengandungi asid Boswellia AKBA yang pekat bagi menyokong keselesaan sendi, tetapi juga mengandungi bahan semulajadi lain daripada resin Boswellia yang mempunyai bioaktiviti yang lebih baik bila bergabung berbanding AKBA sahaja.

Sentiasa mesra alam:

  • Botol yang dikitar semulajadi
  • Pembungkusan yang bebas bisfenol-A (BPA)



Apa kata cuba Joint Health Tablet hari ini. Hadiahkan pada yang tersayang:)
Bulan ni promosi beli 6 botol percuma 1 botol.





PM me untuk detail dan harga istimewa! :)
________________________________

Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Hp | 0133396435
anacomey_84@yahoo.com
FB : Dani Dania Store
Disclaimer #1  Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Disclaimer #2 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...