Petua nak hilangkan sakit perut

Baru lepas sakit perut. Angin kot. Sebab baru teringat apa yang aku makan waktu lunch tadi. Kacang buncis ngan kubis. Akibat mahu try n error. Hah! Merasalah kau Ana sakit perut yang amat sakitnya.

Tapi...


Ada seorang sahabat ni bagitau, kalau sakit perut angin atau gastrik tu, cuba minum air suam then tuam kat perut. Aku try tadi. minum air suam dua gelas. Then tuam perut aku pakai tungku elektrik tu.

Alhamdulillah, tak sampai 2 jam aku merana sakit perut. kalau takkk... sebelum sebelum ni, hambekkk sampai 12 jam pun ada aku menahan sakit perut. Makan ubat apa pun tak jalan.

Thanks Nurul Fadillah Arshad.. Sangat mujarab petua mu..:)





♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

xoniisa said...

Tuam tu apa? Reply on myblog pls

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...