Wednesday, April 25, 2012

Dia di sisi

First time dia naik bas balik kampung aku untuk berjumpa isteri dan anak-anak. :)

Kesian. Bas seawal 7.20 pagi hari Isnin hari tu berlalu begitu saja sebab dia lambat bangun. Adoii la. Berdrama jap kitorang. Selalu dia tak macam tu. Sangat panctual dan takde nak lengah-lengah atau ambil mudah dalam setiap perkara. Baru sebulan mama tinggal papa ui, belum 2-3 bulan..=p Hidup dah jadi tak menentu ek.

So, dia amik tiket kul 2 ptg. Makan masa 4 jam jugak nak sampai Teluk Intan. Dalam kul 6 lebih tu, aku g amik dia. Sorang je. Gile hebat belum habis pantang lagi dah berjalan bawak kete.

Sebulan tak jumpa, first sekali dia cakap kat aku, eh, muka mama bersih la. Makin putih pulak.

Auwww, tersipu-sipu malu aku neh..:)

Mane taknya, sabun Tia Emilia dah habis. Aku belasah je dulu pakai sabun mandi Lux. Haha, putih katanya..=p

Sebelum balik umah, g minum dulu. Rasa macam bercinta plak. Berdua. :)

Tapi hari ni dia dah nak balikk.. T_T





Zara awal-awal aku dah mandikan.. Pastu tinggalkan kat Ibu.

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

jaja_NorLiza said...

eeeiii...comelnya bb zara ni...pipi gebu! i follow!

antalya said...

sayu baca entry nih huhuhuuuu