Sunday, March 25, 2012

Ke Bandar Baru Bangi

Dani ngan Jasmin..:)

Ni kisahnya 4 hari sebelum aku bersalin..:)

Ibu ada kat umah aku lagi masa ni. So, kesiankan Ibu yang keboringan, aku pm sepupu aku Kak Anna cakap  nak g jalan-jalan umah dia..

Sebenarnya aku pun boring..Hehehe. Seminggu cuti awal, tak tau nak buat apa.. Dah terlebih-lebih rehat dah.. Nak g jalan ngukur Alamanda tu, dah bosan dah.. Lagipun bertiga ngan Dani sekali..huii tidaklah nak bawak abang baby tu.. Melasak kemain.. Lepas je dari tangan, pheww berdesup berlari.. Mak tak sanggup nak!

Tempat selamat umah Kak Anna!.. haha.. melawat sedara mara.. Ibu pun lom pernah pegi sana lagi..:)

Sampai-sampai Kak Anna tengah masak tengahari.. alahai sweetnya Kak Anna.. Siap masakkan lagi tu.. Padahal dah cakap, takyah susah2 masak.. Lauk sedap lak tu.. Thanks Kak Anna! :)

Layan Angry Bird..



Dani dari pukul 11.00 pagi sampai umah Kak Anna tu tak tido-tido sampailah nak balik umah dalam kul 3 petang tu.. sampai umah, apalagi, ketiduran keletihan ler..

Penutup entry, thanks Kak Anna! :)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

YanDarwisy said...

time2 nilah nak isi weekend dgn erat siraturrahim kan..? chill