Monday, December 12, 2011

Dani 21 bulan


Assalamualaikum kesayangan mama n papa..:)

Seronok ye duduk kampung.. Bahagia mama ngan papa bila tengok gambar-gambar Dani kat facebook Maksu. Terima kasih Maksu..

Selamat ulang bulan yang ke 21 sayang.. 11 Disember 2011 .. Kamu dah 1 tahun 9 bulan.. Sangat pantas masa berlalu.. Sedar tak sedar, dah nak dapat adik dah ye..Hehe. sian dia, genap umur 2 tahun mama ngan papa bagi Dani hadiah adik ye..:) Takpelah kan.. Adik Dani jugak kan.. Nanti Dani leh main-main ngan dia.. Takdelah Dani boring asyik-asyik kena main sorang-sorang kan.. Nanti main sama-sama k.. jangan gaduh-gaduh.. Mama sayang anak-anak mama..Sayang dunia akhirat..


Syukur alhamdulillah... Dani dah semakin sihat.. 5 hari mama ngan papa tak lena tidur. Dok mengenangkan Dani yang demam, batuk dan selsema kat sana.. Demam rindu mama ngan papa ke? Maafkan mama ye ari tu, mama tinggalkan Dani.. Mama terpaksa sayang.. Mesti Dani tercari-cari mama kan? Mesti Dani pelikkan kenapa malam tu mama naik kereta, sedangkan Dani kena dukung ngan Nenek kan? Mama takleh lupa pandangan Dani tu.. Kalau boleh masa diundur, mama taknak tinggalkan Dani dalam keadaan macam tu. Biarlah Dani tidur tanpa melihat mama pergi.. Mungkin mama tak rasa bersalah sangat.. Menyesal mama kejutkan Dani malam tu..


Terima kasih kat Nenek ngan Aki Dani... Mama berterima kasih sangat-sangat kerana menjaga Dani sebaik yang mungkin. Mama tak mampu nak membalas jasa-jasa mereka. Tapi mama janji, mama akan lakukan yang terbaik selagi terdaya.. Sepatutnya mama ngan papa berada ngan Dani masa Dani demam. Tapi mama takde.. Kalau mama ada sayap, dah lama mama terbang sayang..:(


Dani jangan nakal-nakal ye sayang.. Jangan susahkan Nenek ngan Aki.. Kami semua sayang Dani.. Hujung bulan nanti mama ngan papa datang bawak Dani balik sini ok.. Duduk ngan mama n papa 2 bulan, lepas tu adik Dania keluar, kita duduk balik ngan Nenek n Aki 3 bulan ok..:)

Dani budak baik kan... Bulan depan nak masuk school dah.. Harap-harap Dani dapat sesuaikan diri.. Ramai kawan kat sana.. Dani kan suka berkawan kan..:)

Ntah kenapa malam ni mama sayu sangat sangat.. Mama rindu Dani...Wahai angin, sampaikan salam rinduku kepada mereka di sana...T_T



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Emilia More said...

Omg!!!! Im crying so hard while reading this. Sabar naa mama dani. :'(