Bila Dani pergi makan gulai


Hak hak hak! Makan Gulai tu pergi kenduri kawen lah ye kawan-kawan.. Bahasa orang kelantan tu..:)


Sakan ye kau nak, dok kampung ngan Aki n Nenek asyikla pergi umah kenduri kawen.. Mama menjeles nih!! Dahla mama ngidam nak makan nasik minyak orang kenduri kawen kat kampung ni.. huhu.. kenduri kawen kat bandar tak nak.. Nak kat kampung jugak.. Kan ada lauk ayam masak merah, daging gulai.. pastu ada bau-bau kawah gitu kan.. Haaaa, mane nak memcarik nya ni wahai suami ku sayang..=p

Terima kasih Maksu Dani sebab uploadkan gambar-gambar ni kat FB..:) Love u muah muah..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...