Hujung minggu : Sabtu yang boring


Kalau Sabtu minggu lepas ada Ibu ngan Ika kat umah.. Huhu, rindu Ibu, Ayah n Ika... Tapi minggu ni punya Sabtu hanya berdua.. aku tengok muka Dani, Dani tengok muka aku.. huhu, boring nyaa kan Dani. Tunggu papa esok ek, papa kata nak bawak Dani g tengok fish kat Wetland..:)

Bila Dani sepahkan barang-barang mainan dia tu, at least ada la jugak keje yang aku nak kene buat..hehe.

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...