Tuesday, October 18, 2011

Hobi dia sekarang


Masa mula-mula nampak dia panjat rak tv tu, aku terkejutlah jugak dan suara pun akan start jadik tarzan, telinga pun berasap, kulit jadik hijau..Haha..

Sekarang, aku dah tak heran sangat. Nampak je dia panjat, aku cakap, Panjat lagi Dani, panjat lagi. jatuhkan tv tu pulak, pastu lompat. Haha, papa dia dengar geleng kepala je..

Dah tak larat nak melarang. Habis-habis pun kalau aku nampak dia pegang tv tu dan macam dia nak jatuhkan aku jerit sopan je =p, confirm dia akan nangis lalu turun lalu carik sape2 yang dia nampak. kalau takde orang lain, kat aku jugakla dia peluk..hihi, anak anakk..:) belum dua orang lagi.. Ntah suara aku nanti jadi macam ape pulak..=p


Papa dia dah turun kan pun dia panjat balik.. Huhu, dulu awak tak heran pun benda tu kan Dani.. sekarang sudah heran woo..


Bersungguh-sungguh dia panjat..


Nak tunjuk terror lah tu ngan mama dan papa dia. Sekali kerusi bulat tu jatuh lalu terhempap kaki dia.. Haha, meraunglah dia. Langsung tak nak angkat dah.. tapi leh percaya ke, tengokla esok lusa, confirm dia akan angkat lagi..=p


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

Sue_Echan said...

ligat nye anak ko....

NOR said...

ank laki mmg mcm nie kot...kite larang dok sengih2 je...tv dh la sekeping je...ha3x...

+chenta aty eypa+ said...

warhh..dani.. chaiyok2. hehe. makin gebu dani skunk.