Tuesday, July 26, 2011

ai suka masam-masam je


Perghhhh, sorga bila dapat makan ni. Beli kat Jualan Amal Kelab Ekonomi dan Antarabangsa tadi. Tapi aku tau, tak boleh nak ngadap benda ni je 100%. Nanti lain pulak yang jadi. Aku makan ni bila tekak aku nak makan secukup rasa je. Hehehe..

Ada orang cakap kalau kita banyak makan makanan yang lebih kepada keasidan kandungan makanan tu, insyallah dapatlah anak perempuan. Huhu,  takde bukti sahih. Nanti aku google. Dah jumpa kang aku tempek kat sini ok..:)

Note : Berusaha untuk mendapatkan anak perempuan, tapi semuanya terserah pada Allah SWT rezeki ini. Aku redha..:)

1 comment:

Mummy `Aish said...

Sy rasa bnde tu tak sahih kot..dlu time pregnantkan 'Aish..asyik nak mkn bnde yg manis2 je..especially kek la..walhal sy ni bukan penggemar kek..org ckp yg suke mkn manis2 ni akan dpt bby boy..tp tup2 dpt bby girl..org Perak ckp..nk tau next gender..tgk pelepat kaki anak yg sebelum tu..klu 3 perempuan..klu 2 lelaki..hehehe