4 tahun berkhidmat untuk negara

Masa pergi interview. tgk tarikh kat gambar tu. =p
tahun pertama bekerja. Still kurus lagi..:)

Gambar lama : ngan kawan2 sekerja..

Genap 4 tahun aku berkhidmat untuk negara hari ni. 4 tahun juga aku masih di post yang sama dan tempat kerja yang sama. Ada juga terfikir untuk keluar bertukar mencari pengalaman lain tapi banyak benda yang aku harus utamakan contohnya, kemudahan yang sangat selesa, bos yang memahami, kawan-kawan kerja yang best tapi kadang-kadang buat ai sentap jiwa raga. Itu tak menjadi hal yang besar sebab semua tempat kerja ada ragam masing-masing. Asalkan aku suka dengan kerja aku dan bos masih memerlukan aku. Itu sudah buat aku gembira bekerja di sini. Upsss, bukan kaki kipas ye..=p Memang trend di sini yang dah macam keluarga..:)

Belum habis aku rotate kerja kat tempat sekarang ni. Aku baru merasa 2 jenis kerja dari 14 jenis kat sini. Tak tau bila bos nak buat job rotation lagi.
Kalau dah sampai hidayahnya, aku teringin nak kerja kat Kementerian Belia dan Sukan (KBS)..:) Mesti banyak terlibat dengan event kan..Ada tak kat sini yang kerja kat KBS?



4 comments:

sharEna said...

zaman kurus murus yerp?

sedih kalo tgk gambo lama2..huk huk T_T

Zana Adieyza said...

wah, dh 4 thn yer kak.. zana baru nak masuk 2 thn.. tp harap2 ada rezeki utk zana gunakan kelayakan sebenar zana.. hope ada rezeki akk utk naik pangkat nnti.. sbb hr tu kan dah dpt PC, mana tau lps ni blh naik lagi..

sama2 kita doa agar Allah sentiasa murahkan rezeki kita..

NOR said...

huihuihui...xsabo tggu turn nor plak...:)

JIVEBUMZ said...

boleh kurus lagi nie...

wah cepatnya dah 4 tahun samalah ngan akak

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...