Gegaran Gempa Bumi di Putrajaya (Updated)

Erk! Patutlah tadi masa aku nak berjalan ke kereta, lalu kat atas divider, aku terasa macam divider tu jerlus je dan macam bergoyang. Aku ingatkan aku yang tak cukup tido! Sebab terhoyong hayang..

Pagi ni baca kat blog Ben Ashaari ni baru tau..Klik sini lagi.

Semoga negara kita dijauhkan dari bala bencana..

**********************************

Jam 11.05 pagi tadi pun terasa gegaran kat opis. Tengok kat timeline Twitter, ramai rupanya yang rasa. Mudah-mudahan penduduk Indonesia yang dilanda gempa bumi baik-baik semuanya..
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...