Tuesday, June 14, 2011

Gegaran Gempa Bumi di Putrajaya (Updated)

Erk! Patutlah tadi masa aku nak berjalan ke kereta, lalu kat atas divider, aku terasa macam divider tu jerlus je dan macam bergoyang. Aku ingatkan aku yang tak cukup tido! Sebab terhoyong hayang..

Pagi ni baca kat blog Ben Ashaari ni baru tau..Klik sini lagi.

Semoga negara kita dijauhkan dari bala bencana..

**********************************

Jam 11.05 pagi tadi pun terasa gegaran kat opis. Tengok kat timeline Twitter, ramai rupanya yang rasa. Mudah-mudahan penduduk Indonesia yang dilanda gempa bumi baik-baik semuanya..

2 comments:

JIVEBUMZ said...

erkk akak tido mati pagi tadi langsung tak terasa gegaran tuh

NUR AIN ZULAIKHA said...

bangunan opis saye 2kali bergoyang kak..kat kompleks e..

yg 1st tu saye n ade sorg oficer 2 ase..yg ni slow skit..yg 2nd tu kuat jugak la..ramai yg ase..saye ase gegar sampai terus pening n muntah coz otak terase gegaran n siling atas bunyi cm berlaga..