Wednesday, April 13, 2011

Kenangan bersama En. Fahmi

Walaupun sekejap je En. Fahmi ni bekerja di seksyen aku, tapi macam dah lama. Sangat friendly. Dia masuk seksyen ni masa aku dalam pantang. So, masuk2 keje, aku diperkenalkan dengan En. Fahmi. Dia adalah bos kepada Rozi. Still bawah unit yang sama. So, apa-apa kalau Rozi takde, akulah yang setelkan apa-apa yang patut. Begitulah sebaliknya kalau aku takde. 

Motif tempek kat sini, nak simpan buat kenang-kenangan gambar ngan En. Fahmi.
 

1 comment:

ibuafiqahhuzaifah said...

suma tegak jer amik gambo nie..
hehe..kawad yer! =)