Mak dan Abah datang melawat

dah nak balik..

Ni entry basi tau. Nak jugak tempek kat sini sebab rasa macam rugi je. hehe.. Citer bulan satu hari tu. Haha.. giler! sangat berzaman kan.. Belasah ajela..:)

Actually, mak ngan abah datang nak melawat jiran baik mak ngan abah yang sedang dirawat kat IJN. Adik enady, Atie dan suami, Awie berserta anaknye, Aina pun datang juga. Awie la yang drive..:)

Alang-alang ke KL tu, aku ajakla mak ngan abah singgah. Dorang pun memang nak datang umah aku. Melawat umah baru pada ketika itu. Sekarang sudah tak baru. Hehe..

Thanks mak abah, awie atie aina.. dan tak lupa, family kak long pun datang. Kalau Adik Udin datang, mesti dah complete family belah mertua aku ni. Tapi adik Udin kat Rompin nun. Praktikal.

Aina Batrisya : anak buah Enady.
mase ni Dani ada lagi ngan aku. Dah nak balik tu, Dani tido dah dia. Penat main-main ngan sepupu2 dia..:)
mak yong merangkap akak ipar aku. kakak enady yang sulung.
Penuh satu lif. =p
Rumah ku tingkat 12 ye..:(
Babai mak abah. Nanti datang lagi ye..:)

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...