1 tahun 9 bulan


Lama sudah tidak buat entry countdown ini. Dulu masa nak capai setahun usia perkahwinan, tiap-tiap bulan aku tulis kat entry ni untuk kenangan. Bila dah nak capai 2 tahun, kau sudah lupa ye ana. hurmm.. Bukan lupa, tapi bila dah ada anak, asyik entry pasal anak saje. Untuk suami dah kurang..hehe.. tak elok tu..

Ok guys, dah nak hampir 2 tahun usia perkahwinan kami.
Doakan kami agar bahagia menempuh liku-liku hidup bersama. Kadangkala tersasar juga dari landasan menuju bahagia. Itu lumrah hidup. Sedangkan lidah lagi tergigit kan..:)

Untuk suamiku, sayang mama lebih-lebih ye..=p Mama pun sayang papa lebih.. (tulis kecik2 biar susah org nak baca =p, tulis besar2 kang, ada yang nyampah pulak kang.)
rindu zaman bercinta dulu. eh, gmbr ni zaman bertunang.

noted : hari pertama beliau di tempat kerja baru hari ini. Semoga papa success..:)


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...