Monday, March 7, 2011

1 tahun 9 bulan


Lama sudah tidak buat entry countdown ini. Dulu masa nak capai setahun usia perkahwinan, tiap-tiap bulan aku tulis kat entry ni untuk kenangan. Bila dah nak capai 2 tahun, kau sudah lupa ye ana. hurmm.. Bukan lupa, tapi bila dah ada anak, asyik entry pasal anak saje. Untuk suami dah kurang..hehe.. tak elok tu..

Ok guys, dah nak hampir 2 tahun usia perkahwinan kami.
Doakan kami agar bahagia menempuh liku-liku hidup bersama. Kadangkala tersasar juga dari landasan menuju bahagia. Itu lumrah hidup. Sedangkan lidah lagi tergigit kan..:)

Untuk suamiku, sayang mama lebih-lebih ye..=p Mama pun sayang papa lebih.. (tulis kecik2 biar susah org nak baca =p, tulis besar2 kang, ada yang nyampah pulak kang.)
rindu zaman bercinta dulu. eh, gmbr ni zaman bertunang.

noted : hari pertama beliau di tempat kerja baru hari ini. Semoga papa success..:)


5 comments:

mamaelly said...

hihihi congrats ana..dah nak 2 tahun ehh.. hihi

sygDsyg said...

MOGA BAHAGIA MILIK KAMU BERDUA :)

atty's said...

pejam celik dah 2 thn ye ana..
semoga ana bahaagia dismping family tercinta,..

JIVEBUMZ said...

cepat jer kan dulu mase bercinte asik gado jer mana besh hihi

nana, ady keje mana plak skg?

Fadilah R. said...

semuga kalian berbahgia smpi bile2. anak ramai2. hihihi.