Tuesday, January 18, 2011

Hai warga Putrajaya..=p

Hai aunty n uncle sekalian, caye akan tinggal kat umah bayu..wuwuwuw.. kat umah bayu caye tu ada aman menan..banyak syok woo..=p

Akhirnya penantian itu berakhir.. Dapat jugak kuarters.. Dulu tahun 2008 aku apply dan dapat kat Presint 14. Tapi memikirkan enady agak jauh nak keluar Highway Elite tu, so, aku tolak.. 2 tahun aku tunggu beb..nak dapatkan Kuarters ni.. sebab kena Q semula..Kali ni dapat kat Presint 11. Kuarters baru.. Tadi g amik surat tawaran kat BPH. Esok insyallah akan selesaikan perkara2 yang lain..Dalam hujung bulan ni dapatla aku duduk umah tu kan.. Syukur Alhamdulillah...

Kat bawah ni, gambaran kuarters yang aku akan duduk nanti.. cantik.. gambar ni aku snap kat BPH tadi...nanti dah pindah aku tunjuk lagi k...




♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

8 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

rasa2 cm kt umah kazen fieza je ni..hehehe

aDieyZa said...

lamanya akk tunggu?? akk x cuba wat rayuan ke dulu? zana wat rayuan dulu sbb nak kuarters be4 kahwin.. zana call hr2 sampai diaorg tension.. hehehe..

tp apapun syukur sbb akk dh dpt kuarters tu.. semoga semua urusan dipermudahkan yer..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

chantek kuarters baru ni

✿(^^,)✿

atty's said...

salam ana..yeah lepas ni leh duduk umah baru.

Seri said...

wah, mama dani nti jgn lupe housewarming party tau.. kak marissa tentu dtg pya.. hahaha.. congrat's!!

p R i n c E S s _ N said...

aku br isikn utk Za kuarters putrajaya...org kate aftr isi..kne sll follow up..cl ari2..cepat dpt..

JIVEBUMZ said...

alhamdulillah rezeki dani nie..
bila nak datang ke kuartes akak?

Anonymous said...

P11 zon6b kn...dpt blok mna?
sy dpt blok B..dh sttle byr...xrmai lg yg duk...