Hai warga Putrajaya..=p

Hai aunty n uncle sekalian, caye akan tinggal kat umah bayu..wuwuwuw.. kat umah bayu caye tu ada aman menan..banyak syok woo..=p

Akhirnya penantian itu berakhir.. Dapat jugak kuarters.. Dulu tahun 2008 aku apply dan dapat kat Presint 14. Tapi memikirkan enady agak jauh nak keluar Highway Elite tu, so, aku tolak.. 2 tahun aku tunggu beb..nak dapatkan Kuarters ni.. sebab kena Q semula..Kali ni dapat kat Presint 11. Kuarters baru.. Tadi g amik surat tawaran kat BPH. Esok insyallah akan selesaikan perkara2 yang lain..Dalam hujung bulan ni dapatla aku duduk umah tu kan.. Syukur Alhamdulillah...

Kat bawah ni, gambaran kuarters yang aku akan duduk nanti.. cantik.. gambar ni aku snap kat BPH tadi...nanti dah pindah aku tunjuk lagi k...




♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...