Monday, November 15, 2010

To Melaka Wonderland

lepas makan n setelkan ape2 yang patut, kami bertolak ke Melaka Wonderland yang terletak kat Ayer Keroh. dah kul 3petang masa sampai tu.. Keadaan panas terik, so, kami decide taknak mandi.. masuk je jalan-jalan.. tak masuk rugilah pulak kan.. kami tengok2 orang mandi je.. malas nak mandi..nak kene tukar baju semua bagai tu..


kami posing2 je kat cafe MW tu..


tetina muncul pulak maskot ni.. apa lagi..bergambar lah..hehe.. dani relax je, sikit pun tak takut..:)










hahaha..skip ajelah ek.. tak tau nak buh caption ape dah..

entry last from Melaka.. habis dah...

Kesimpulannya, Melaka bestttt... cuma aku tak nampak pun Eye On Malaysia kat Melaka tu.. dah takde dah ye? org Melaka, tolong jawab..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: